JA VIHDOIN LONTOO

Aamutoimet oli tasan vessakäynti ja hammaspesu ja sitten VIIMEISEN kerran ne 60 rappua alas sen repun kanssa. Taxi oli tilattu seiskaks siihen eteen ja mä, kun tapana on olla ajoissa, olin jo varttia vailla ulkona. Siihen sitten tuli hetimiten taxi ja alko tempomaan rinkka autoon ja minä villinä siinä ympärillä, että mitä-mitä, mä oon varannu jo toisen taxin. Ei auttanu, reppu oli jo autossa ja ajattelin että hemmetti mun repun kanssa et sitten aja minnekään ilman mua. Ja olihan mulla ase mukana


Se ase on tossa keskellä. Siispä, ei muuta kun mukaan ja matkaan.
Eihän sitä asetta sitten kuitenkaan tarvittu kun kuski oli ihan mukava ajoi mut suoraan rautatieasemalle ja anto vielä alennustakin matkasta. Alku vaan oli tälläkin reissulla pikkasen vauhdikas.
No muuten matka taittui sitten rauhallisesti ja junassakin ilmastointi toimi tälläkertaa.
Lontoossa meni sitten pikkasen hakemiseks sen metron kanssa, mutta sekin järjestyi ilman kummempia sössimisiä.
Hostellin löytyminen tosin teetti jonkin verran ylimääräisiä askeleita, noin parin kilsat verran, mutta kyllä sekin sitten aikanaan löytyi.
Kamat vaan huoneeseen ja baanalle.


Tuo takanurkassa oleva kaappi on sitten suihku. Tää on aivan niin hirvee läävä, että en ikinä ole pahemmassa ollu ja pahoja on jotku paikat ollu. No kärvistellään täällä nää muutamat yöt ja sitten se on tehty. Maisemat ikkunasta on kyllä ihan kelvolliset.


Ja sitten nähtävyyksiin. Pitihän sitä näin Notting Hillissä asuessa sitten mennä kokemaan se Portobello road ja markkinat. Täälläkin oli sitten kanssa sellasta värien kirjoa noissa taloissa. Paistoivat suuria lättyjä ja niihin sai nutellaa ja mansikoita täytteeks, ja vohveleita, ja täytettyjä pulled pork-leipiä ja vaikka mitä kaikkea.....aistien paluuta odotellessa....sai jäädä ostamatta. Lounaan tarjoili taas kerran subi, vatsa täyteen vähällä rahalla. Jollei kohta ala palautua niin....😡😖


Ja sitten sitä päivän pakollista nauttiessani ihmettelin, että mitä nuo kaikki tyypit kuvailee siinä kadun vastakkaisella puolella. Ja siinähän se oli, SININEN OVI! Se on siis se siinä keskellä. Tuotakaan en olis sitten ikinä löytäny vaikka miten olisin koittanut hakea, ja lupaan kyllä että olisin hakenut, ja kovasti. Onhan tuo sellanen "must see". 


Onhan tää alueena aivan ihanaa ja kaunista seutua, tuntuu olevan kovin rauhallistakin.


Nyt on suihkussa käyty, iljettävää, mutta pakko. Huomenna on sitten hulinapäivä ja keskusta vuorossa. Lupaavat sadekuuroja ja ainakin pilvistä, mikä on ihan sairaan hyvä idea. Pidetään sitten mitä luvataan.

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

VIELÄ VAAN TRE.....

Berliini

NEXT STOP LIVERPOOL